2012.08.17.
09:54

Írta: mestermoni

32+5 - nem hiszitek el! megjött a pénz az OTP-től!

Halleluja! Bizony megjött a pénz! Most még nincs vége a történetnek, mert 90 napon belül számlákat kell még nekik vinni, hogy mire költöttem, de utána tényleg vége! és akkor megszakítom az összes diplomáciai kapcsolatot a disznókkal. 

A héten elég sok beszerzést eszközöltünk: tegnap megvettük K-val a pelenkázó-fürdető komplexumot (sajnos még a szakszavakkal nem vagyok tisztában), elhoztuk a babakocsit a barátnőmtől, megvettem a kókuszmatracokat és megrendeltem a textil dolgokat (ágynemű, fejvég, függöny, törölköző, ilyesmi). Most még a pelenkázó szekrény hiányzik és a két kiságy. Kedden pedig kezdenek a festők. 

Remélem, hogy most már minden összeáll. Annyival jobban érzem magam, hogy most már tudtunk venni pár dolgot a babáknak. Paradox módon a legjobban a két kis cuminak örültem, amit vettünk. K nagyon cuki volt, nem hepciáskodott a boltban, sőt az eladónőnek ő büszkélkedett el azzal, hogy ikrek lesznek. 

Este hazafelé megálltam a patikában, és vettem Tena Lady betétet, ami a kórházi listán volt. Megmutatták hogy mekkora... sokkolt... Gondolom fog még néhány ilyen sokk érni:)

Voltunk bent a Cirisben, nekem vérvétel volt, K pedig beszélt az egyik biológussal a köldökzsinórvér témában. Megnyugtattak a nővérek, hogy a lábszárig tartó vizesedéssel tuti nem fektetnek be kórházba. K-n meg csak ámulok és bámulok.... időnként leveti a sündisznó tüskéit és akkor borzasztó komolyan viselkedik a babákkal kapcsolatban. Annyira kiváncsi vagyok, milyen apuka lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr114717001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása