2012.07.23.
07:47

Írta: mestermoni

29+1 - már jó régen nem írtam, de van mentségem....

Hűha, most látom, milyen régen nem írtam! Az a mentségem, hogy az elmúlt két hétben a raktáros kollégám szabin volt, így folyamatos ingajáratban voltunk a raktár, az üzlet és a különböző kiszállítások között. Nem akartam, hogy szegény K egyedül szívjon, így amit tudtam, segítettem neki. Persze emelgetni nem tudok és nem is hagyta volna, de a rengeteg cimkézést azért tudtam csinálni. A partnerek meg mintha ráéreztek volna, hogy most kell rendelni, hogy jól megszivassanak.... Sok rendelés jött be, ami persze nagyon jó, de miért nem lehetett ezt két héttel korábban? Minden este hullaként érkeztünk haza, csak feküdtem.... Szerencsére ennek ma vége és kicsit kényelmesebben vagyunk. Azután majd lesz egy másik ilyen periódus is, amikor viszont a boltban dolgozó leányzó megy el szabira, az is szivatás lesz, de másmilyen. Ott az a gáz, hogy ha esik, ha fúj, mindenképpen ott kell lenni, a boltot ki kell nyitni és persze mosolyogni:)

Újabb felvonás a Lakáskassza ügyben: múlt héten saját indíttatásból telefonáltam és érdeklődtem, minden rendben van-e. Mondták, igen, majd küldik a pénzt. Ehhez képest pénteken jött egy levél - illetve lehet, hogy előbb, de az anyuékhoz érkezik, ők meg szabin voltak - hogy ha nem fizetünk be 2200 Ft-ot, valamilyen eljárási díjként, akkor törlik a felmondásunkat, és b..hatom a pénzt. Ebben az a legszebb, hogy ők írtak egy levelet, hogy méltányosságból díjmentességet kapok. Amikor bementem a bankba a kérelemmel, mondtam az ügyintéző tyúknak, hogy hoztam egy másolatot a levélből, tegyük mellé, mert nem fogják tudni az ingyenességet. Nem, azt látják... hát nem látják... most megint fel kell hívni őket és leordítani a hajukat, követelni valamilyen főnöket, írásbeli visszaigazolást, stb. hogy történjen valami. Közben meg megy az idő, nekem elvileg aug. 13-ig kellene hogy kifizessék a pénzt, de majd gondolom bepróbálkoznak azzal, hogy emiatt halasztás. Megőrülök! Közben meg a pénz annyira kellene.... abból tudjuk megvenni a dolgokat a babáknak. Én meg ki tudja meddig leszek mozgásképes illetve mikor fogok szülni. Három ikres barátnőm közül kettő a 31. héten egy pedig a 36.-on szült - én most léptem a 30.-ba. 

Holnap megyek dokihoz, ezúttal még a régihez, nagyon kiváncsi vagyok, mennyit nőttek a babák. 

3 komment

Címkék: otp lakáskassza 29. hét

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr304672080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Motyi64 2012.07.26. 08:36:02

Atyavilág, OTP! Én pezsgőt bontottam, amikor megszabadultam tőlük. Fél évig hadakoztam velük, amikor az ő hibájukból felszámoltak olyan tartozást is, ami nekem nem volt, és nyomatták rá a büntető kamatot is, mivel nyilván nem fizettem. Ha egyszer hibázik a rendszerük, akkor minden borul, és képtelenek helyretenni.
Ne idegesítsd magad, minden meglesz, ami fontos! Az a lényeg, hogy a picurkák jól legyenek. Puszillak! :)

Motyi64 2012.07.26. 08:40:29

Az előbb küldtem egy hozzászólást, de nem jelent meg. Érted te ezt?

Motyi64 2012.07.26. 08:41:18

Ja, de megjelent! :P Csóközön! :)
süti beállítások módosítása