2012.06.19.
21:21

Írta: mestermoni

23+5 - sokkolódva

Mozgalmas volt a hét babás szempontból: hétfőn 4D uh-n voltunk. Az élmény, meg kell mondjam, kicsit vegyes... valahogy többet vártam tőle. Igaz, lett két képünk az arcocskájukról, ami tényleg jól sikerült, de a nagy része nem lett annyira jó. Azok a képek, amiket a neten szoktam látni, jobbak szoktak lenni. Lehet, hogy már itt is photoshoppolnak? Deeee.... megtudtuk végre a nemeket tutira, tényleg vegyespárosunk van!

Áron: 

Áron 23 hetesen.jpg

Georgina 23 hetesen.jpg

Georgina

(remélem, nem cseréltem össze őket:) Egyébként ilyenkor még nincs husi a babákon, csak a csont és bőr, tehát ez a koponya formájuk. Szerintem Áron az apukámra hasonlít, Georgina viszont a fejformáját tekintve K-ra. 

Kedden voltam terhesgondozáson is, ott megmérték őket, a babák szépen fejlődnek, 590 és 660 gramm súlyúak.

Viszont itt ért a sokk: a doki azzal fogadott, hogy már hetek óta gondolkozik azon, hogy nekünk nem lesz jó a Kútvölgyi, mert ott nincs koraszülött osztály és ikreknél ez bizony könnyen befigyelhet, akár minden probléma nélkül is. Ha ez történik, onnan a babákat a Jánosba viszik, amit ő semmiképpen sem tanácsolna. Mivel azonban ő máshol nem tud szülést vezetni, felkérne egy másik dokit, aki a Péterfyben működik és akkor hozzá járnék terhesgondozásra és nála szülnék. Vérzik a szivem. A dokimban nagyon megbízom, az újat meg természetesen nem ismerem. Azóta a neten a róla és a Péterfyről fellelhető összes infót elolvastam persze írtak hideget és meleget is, abból nem lehet tájékozódni. Most majd két hét múlva megyek újra terhesgondozásra, addigra kellene döntésre jutni, de nem nagyon van mit gondolkozni sajnos. Nem az én kényelmem a fontos, hanem a babák biztonsága. Bízom benne, hogy akihez beajánl, ugyanolyan gondossággal fog eljárni, ahogy a jelenlegi. 

Mindenesetre kár volt megnézni múlt héten a Kútvölgyit. Ezek után egy közkórház állapotai nyilván siralmasak. A bekészített köntösről és ripi-ropi törcsikről szőtt álmaimat asszem el kell felejteni. Tudom, hogy ez nem olyan lényeges, de azért kényelmi szempont:) 

Na, megyek csomagolni, mert este utazunk Bukarestbe....

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr504589599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itality 2012.06.21. 20:06:32

bejutottam mégis, nem tudom hogyan :) szóval, biztos van ott is olyan, h privátszoba. Elméletileg Győrben is van, de még nem jártam utána, az még odébb van! :)
akkor szted, megéri elmenni egy 4D-sre v sem?

mestermoni 2012.06.21. 20:32:56

Remélem, hogy tényleg van és hozzá is lehet jutni:)

A 4D-t szerintem nem könnyű megítélni. Biztos, hogy többet vártam tőle, de azért kaptuk ezt a két szép képet. Mi elég korán voltunk, ilyenkor még nincs hús a csontokon, de ikrekkel nem lehet többet várni, mert már így is sűrűn vannak. Lehet, hogy szingli babával, ha később mész, jobb képeket tudnak csinálni. Szerintem egynek jó tapasztalat:) De szerezz valamilyen kupont vagy kedvezményt, mert különben nagyon drága, annyit biztos nem ér meg.
süti beállítások módosítása