2012.07.09.
08:23

Írta: mestermoni

27+1 - lassan vége a hőségnek

Már régóta nem jöttem, de ebben a melegben egyszerűen semmihez nem volt kedvem és főleg estére már általában nagyon ingerült lettem. 

Mostanában nem nagyon történik semmi - szerencsére. A babák növekednek, holnap megyek egy következő UH-ra. Azt, hogy hol fogok szülni továbbra sem tudom, de talán holnap kiderül, ha minden igaz a dokim múlt hét végén tudott beszélni a másik dokival. A cégben továbbra is nagyon nehezen mennek a dolgok, de majd csak kilábalunk egyszer ebből. 

Az aktuális parám a lábdagadás. Ebben a brutál melegben iszonyúan feldagadt a lábam, sőt egyik reggelre az arcom is. El is rohantam a Keresztanyámhoz, de mire odaértem, már lelolhadt, úgyhogy csak valószínű, hogy bucira aludtam a fejemet egy pár nap nem alvás után. Azért ijedtem meg, mert a doki azt mondta, hogy akkor van gáz, amikor már a fejem, ujjaim is dagadnak, mert az a terhességi toxémia jele. 

Most hétvégén igyekeztem minél többet feküdni, és magasra rakni a lábamat, ami nem könnyű, mert hanyatt feküdni már nem tudok. Úgyhogy oldalt fekszem, mint egy sellő (vagy inkább mint egy hatalmas fóka), ettől viszont reggelre csípőficamot kapok. 

Eldöntöttük a hol lakunk kérdést: egyenlőre kezdjük a létet nálam, K-nak azzal a feltételével, hogy ő nem hagyja magára a saját házát és időnként oda fog menekülni nyugalomért. (azért arra kiváncsi vagyok, hányszor, mert azért már most is látom, hogy aggódik, meg várja a babákat) Utána pedig - nem eszetlenül, nem kapkodva - megpróbáljuk mindkét házat eladni és venni valahol egy közöset, ami mindenkinek megfelel. Ezt majd meglátjuk, most a legfontosabb, hogy itt kezdjük az életet. 

A kezdéshez odáig már eljutottunk, hogy benyújtottam az igényt a lakáskassza kifizetéshez. Persze ez sem megy olyan könnyen: kiderült, hogy ezt a pénzt a támogatással együtt csak lakásfelújításra vagy vételre lehet fordítani. Az, hogy három hónapja végtörlesztettem a lakáshitelt, és amiatt tartozom mindenkinek, senkit nem érdekel. Kurva jó, nem? Most törhetem a fejem, hogy hogyan lesz ebből lakásfelújítás. Ráaádásul "kegyből" "csak" 45 nap alatt hajlandóak kifizetni a pénzemet, úgyhogy most visszaszámolok augusztus közepéig, mert sajnos a babaszobában semmit nem tudok csinálni/venni addig, mert ki vagyunk nullázva. Remélem, még mozgásképes leszek akkor. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr144637183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etama75 2012.07.09. 15:07:57

Micsoda egy szemétség ez a lakáskassza! Én egy biztosítást szívtam meg nagyon, alig tudtam saját pénzemhez jutni. Azóta megfogadtam, ha többlet pénzem van, akkor inkább eldugom, de én semmilyen bankkal nem vacakolok többé. Szemét mind, az ember bőrét lenyúznák.
Vigyázz magatokra! :-)

Itality 2012.07.10. 05:11:55

Anno én is így jártam, gondoltam, h majd ekkor és ekkor pénzemnél leszek, de nem, ha benn hagyod még x napig, akkor x összeget még kapsz és még ki tudja mit kitaláltak, mire is hozzájutottam.

Képzeld, ma vagyok félidős! Durván telik az idő, a fórumon, már mindenki a kelengyéket veszi, bár mondjuk akik ilyenek már 30. hét tájékán járnak. :)

Nekem per pillanat leszakad a derekam és a farcsontom. :)
Jó a kismama jóga, amin gátizomtorna is van egyben. Próbáld meg mozgatni a lábfejed körözni vele, hátha az segít. De max majd ma megkérdem a nőcit, h mit lehetne még a te helyzetedben véghez vinni! :)
Kitartás, már nincs sok hátra és ahogy kinézek az ablakon, erőteljesen felhősödik!!! Úgyh küldöm arra is a lehűlést! :)
süti beállítások módosítása