2012.05.18.
07:55

Írta: mestermoni

19+4 - második genetikai UH

 A hétfői próbálkozás után, amikor a a doki eltűnt, végre szerdán megtörtént a második genetikai UH. Úgy volt, hogy hétfőn K is eljön, de szerdán már nem tudott, úgyhogy egyedül voltam. 

Az eredmény: minden rendben van, kicsit nagyobbak az átlagnál, de a doki szerint ez csak azt jelenti, hogy szépen fejlődnek. A jelenlegi állás szerint vegyespárosunk van, A baba kislány, B baba kisfiú. Nagyon örülök neki:) Így kértük, nem? 

Most már csak két kívánságom van, és komolyan nem kérek az égiektől semmit innentől: 1. Itt, nálam szeretnék laki, természetesen együtt, 2. jó lenne összeházasodni. 

Ha ez a két dolog teljesülne, maradéktalanul boldog lennék. 

Ezzel együtt, lassan kezdek beletörődni abba, hogy mégsem itt fogunk lakni. Az a helyzet, hogy hiába vérzik a szívem, hiába gondolom úgy, hogy minden józan érv - legalábbis az én oldalamról - amellett szól, hogy itt legyünk, hiába mondja mindenki ugyanezt, beleértve Benneteket is, szóval mindezek mellett kezdek kifáradni a harcba és nyugalomra, harmóniára vágyom. Ezt az egy témát leszámítva ez meg is van. Amikor ez éppen nem árnyékolja be a kapcsolatunkat, akkor nagyon harmonikus és szeretetteljes. K is örült a vegyespárosnak. Őt legjobban az érdekelte, hogy egészségesek-e, csak azután a nemük és a maga visszafogott módján csak annyit mondott: azt hiszem, ez a legjobb felállás :) 

A héten egyik nap három baba-boltban is jártunk: meg akartam nézni a babakocsikat élőben és a bútorok méreteit. K hősies volt, csak a harmadik helynél fejtett ki gyenge ellenállást, de persze hiába:) Azzal a feltétellel jött, hogy két-három hétig innentől feléjük sem néz. Nagyon vicces volt, hogy a babaágyakat nagyon komolyan szemrevételezte. Természetesen nem az esztétika érdekelte, hanem a stabilitás: mindegyiket megrángatta, próbálgatta mennyire erősek, strapabíróak. 

A héten, miután két napot nem tudtam aludni, beszereztem magamnak egy kismama párnát. Ma istenien aludtam. Persze ez még nem jelent semmit, mert két nap nem-alvás után bárki bárhol jól tud aludni, de mindenesetre kényelmes volt. A hely, ahol vettem, partnerünk, árulja a szappanjainkat. Úgyhogy megkaptam a párnát nagyker árban, ezt még ugyan nem tudom, hogy mennyi, de biztos jól jártam:) Ráadásul azt is mondták, hogy az összes textil dolgot megvarrják és szintén nagyker árban megszámítják. 

Kaptam ígéreteket ruhákra is, úgyhogy úgy érzem, a dolgok lassan - habár egyenlőre csak elméletben - de összeállnak. 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr844523669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itality 2012.05.18. 16:30:35

továbbra is drukkolok, h minden úgy alakuljon, ahogy neked és a bébiknek a legjobb!
Örülök, h minden rendben van velük, és hogy vegyes páros, hihetetlen! :)

Hivatlan · http://pillangohatas.blogspot.com 2012.05.19. 05:18:43

Gratula a vegyes pároshoz! :) Nem semmi, egy füst alatt sikerült elintézned, amihez nekem 14 hónap különbség és kétszer 9 hónap kellett. :)))

Kardfogú Nyuszi 2012.05.19. 08:50:21

Szép nagy babák lesznek, az jó.
Én elkezdeném mindenféle babáknak való játékkal(hinta stb.) telecuccolni a kertet, minél babásabban belaknám, úgy nehezebb a költözés.

mestermoni 2012.05.20. 20:47:59

@Itality: Köszönöm szépen! A vegyespáros a létező legjobb kombináció szerintem:)

@Hivatlan: Köszönöm szépen!

@Kardfogú Nyuszi: Hihi:) ez nem rossz stratégia, megfontolom:)
süti beállítások módosítása