2012.09.15.
10:09

Írta: mestermoni

36+6 - kórházi fogságban

Már múlt hét csütörtök óta kórházi fogságban vagyok, igaz múlt hétvégére hazaengedtek, de most már egy darabban nem szabadulok innen. 

A kórházi tortúra megérne külön egy posztot, majd lehet,hogy egyszer meg is teszem, de nem most. 

Addig is itt megy a szenvedés. Mivel nekem - szerencsére - semmi bajom nincs, csak aszalódom itt. A program nagyjából abból áll, hogy reggel-este meg kell mérnem a lázamat, ami persze nincs (szigorúan saját hőmérővel), utána délelőtt mindenki csinál magának 20 perc ctg-t babánként és slussz. Ja nem, ezen kívül naponta egy órát számolni kell a magzatmozgásokat. Na ez nekem nem megy, úgyhogy sacc per kábé szoktam valamit mondani. Az én babáim nagyon aktívak, mondhatnék akár kétszázat is, de inkább 70-et szoktam.

A programozott császár időpontja keddre van kitűzve, hacsak addig magától nem indul meg. Tegnap picit reménykedtem benne, de azután minden elmúlt. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr264778393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itality 2012.09.18. 10:40:54

akkor eljött a mai nap! Drukkolok nagoyn, h minden rendben legyen!!!

AbuBabu anya 2012.09.25. 14:54:36

Kedves Pumicica!
Ismeretlenül, mégis rendszeres olvasóként várom a híreket, remélem, egészségesen megszülettek az ikrek, sok erőt és kitartást kívánok a kezdeti nehézségekhez!
Egy ikres.
süti beállítások módosítása