2012.05.11.
07:42

Írta: mestermoni

19+5 - megint tipródom

 Szuper! megint van valami, amin lehet tipródni: 

Most éppen arról van szó, hogy a boltunk megy nagy szarul. Úgy látszik, mostanra fogyott el az emberek pénze. Még a felszínen vagyunk, de nyilván nem cél, hogy otthonról hordjuk be a pénzt és feléljünk minden megtakarítást. Ebben az ügyben tettünk lépéseket, de úgy tűnik, hogy egyszerűen nem tudunk innen szabadulni. 

Ebből a problémából viszont megint kipattant a "hol lakunk" kérdéskör vitája. Illetve vita nem igazán van, mert K köti az ebet a karóhoz, hogy csakis nála. Nyilván ennek vannak racionális oldalai is, mert nem fogunk többet két háztartást fenntartani, önmagában ezzel rengeteget lehet spórolni, ráadásul, ha a sajátomat kiadom, akkor mondjuk a pénz felével tudom támogatni a szüleimet. Most náluk sem mennek jól a dolgok, mert az anyukámnak megszűnt a munkahelye, most már a két nyugdíjból és a megtakarításokból kell megélniük. Nyilván lehet, de a problémájuk az, hogy hogyan fogják a korábbi életszínvonalat fenntartani.

Ezt így magamban le is zongoráztam, utána voltam ott, K-nál, majd hazajöttem, körülnéztem és sikított a lelkem. Hogy miért kell nekem innen a napfényes, tágas, levegős házból odaköltöznöm egy szűk, sötét és nyomasztó helyre. K felajánlotta, hogy odahívja az építészt és megbeszéljük mit lehet csinálni és mennyiért, de én egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy racionális és nem brutál összegért lehet ott bármit kezdeni, ami elveszi ezt a nyomasztó érzést.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr194501671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itality 2012.05.13. 21:39:05

abszolút meg tudlak érteni, szugeráld be azt, h költséges legyen a felújítás és ne legyen más választás, mint nálad. Mondjuk, h jobb lenne ott, mert ha a babákra vigyázni kell, vagy segítség kellene, akkor ott vannak a szüleid, akik segíteni tudnának... vagy próbáld így rávezetni a dologra...

Szami78 2012.05.14. 22:23:40

Miután olvastalak a hétvégén, röviden vázoltam a helyzetet az Édesdrágámnak :) és megkérdeztem, szerinte mit kellene tenni. Azt mondta, hogy szerinte egyértelmű, hogy K.-nak kellene költöznie: nehogy már Te depizz nála! Valami ilyesmit mondott. :) Igazából, ahogy így elolvastalak, én is egyértelműen azt gondolom, hogy butaság lenne elmozdulnod a szüleid mellől a gyönyörű házadból. Kár, hogy ezt nem meccseltétek le korábban... fogalmam sincs, hogy mi a megoldás, de én tuti nem mennék sehova...

Motyi64 2012.05.16. 21:40:06

Költözés ügyben abszolút a többiekkel értek egyet. Szülés után fáradt leszel és érzékeny, szükséged lesz segítségre és arra a biztonságra, amit egy megszokott, kényelmes, biztonságos otthon nyújt. K.-nak kell költözni, szerintem.
Sajnálom, hogy így elért benneteket a válság. Senkinek se könnyű, én is abban bízom, hogy csak átmeneti a mélypont.
Vigyázz magadra!

mestermoni 2012.05.18. 08:03:06

@Itality: Próbálom ezt a verziót is:) a gond csak az, hogy amit én szükségesnek tartok felújítási téren, azt ő baromira nem, illetve nem is érti, mi a gond.

@Szami78: Cuki lehet, ahogy komolyan elgondolkozik egy számára vadidegen problémáján:) Egyébként K is ilyen, mindenkinek a gondját azonnal meg akarja oldani. Igen, kár, hogy korábban homokba dugtam a fejem, de hát utólag mindig okosabb az ember lánya. Nem gondoltam annak idején, hogy ennyire fog ragaszkodni és igyekeztem lépésről lépésre haladni, mert amúgy úgy éreztem, hogy egy akkora hegyet görgetek magam előtt, amit nem tudok megoldani. A pszichológus tanácsa szerint próbáltam felszeletelni a problémát. Most már csak ez maradt belőle... ez is megoldódik valahogy...

@Motyi64: Köszönöm, Motyi. Ami a válságot illeti, tényleg mindenkinek nehéz, de nincs más lehetőségünk, mint csinálni tovább, új megoldásokat keresni, összehúzódni és valahogy túlélni. Azt hiszem, most mindenki ezt teszi. Nem tarthat örökké ez az állapot...
süti beállítások módosítása