2012.04.27.
08:15

Írta: mestermoni

16+5

 Jó régen nem jártam itt... mozgalmas hetek vannak mögöttem... Múlt hét végén Balatonon voltunk, egy baráti házaspár vett ott egy házat, azt mentünk megnézni. Ott voltunk két napot. Nagyon klassz volt, élveztük... szerencsére az idő is jó volt, végre nem szakadt az eső...

Most hétvégén pedig Erdélybe megyünk. Lesz benne egy nap rokonozás is, azt majd valahogy túlélem, meg jönnek K sógornője és két unokaöccse is, amit viszont nem tudom, hogy milyen lesz. Szerencsére két autóval megyünk, így megmarad a szabadságunk. Tuti jól fogjuk magunkat érezni. Jó is lesz, mert idén nem hiszem lesz bármilyen nyaralás, hacsak nem tudunk lemenni a Balcsira a barátokhoz. 

Az anyagi helyzetünk gyakorlatilag katasztrófa. Nekem tartalékom egyáltalán nincs, K-nak van valamennyi, de mivel a cég nagyon szarul megy, a fizu sem úgy érkezik. Persze az alkalmazottaknak igen, de nekünk nem. 

A héten volt két érdekes eset: van egy partnerünk, akivel pár hónapja állunk kapcsolatban. Az előző számláját semm fizette időre, de akkor telefonált, hogy késik egy kicsit. Ezúttal ezt a fáradtságot nem vette. Küldtem emailt, semmi reakció. Felhívtam és a válasza (na most figyeljetek): azt hittem, hogy vagyunk olyan üzleti kapcsolatban, hogy ebből nem csinálnak problémát... (????) Mondom, én is azt hittem, hogy vagyunk olyan kapcsolatban, hogy ha gond van szólnak.. Még ő volt megsértődve és a végén közölte, hogy akkor majd nem rendelnek, vagy csak készpénzre... persze én sem örülök, ha partnert veszítünk, de azért olyanra nincs szükség, akinek könyörögni kell, hogy fizessen. Szerencsére K is egyetértett velem. 

Másik történet: van nálunk egy határidőnapló, amit korábban közvetlenül a gyártótól rendeltünk, de ők meglehetősen inkorrekt módon megállapodtak a hátunk mögött egy itthoni papírbolt lánccal és most ők a disztribútorok, tőlük kell rendelnünk. Ez rendben is volt tavaly, de most meg kell rendeljük a 2013-as határidőnaplókat. K végighallgatta a sirámaikat, majd a végén közölték, hogy oké, megrendelhetjük tőlük, leszállítják júniusban és mi pedig akkor ki is fizetjük. Mondtuk, nem... a disztribútori árrését azért kapja, hogy ő raktározzon és finanszírozzon, nem nyomhatja át ránk. A nő megsértődött, nem tudják finanszírozni, ez eddig mindenkinek jó volt. Hát nekünk meg, akkor köszönjük, nem kérjük. Magamban adtam nekik két hetet, hogy átgondolják és jelentkezzenek. Nem kellett nekik annyi.... már másnap telefonáltak, persze nem a tulajnő, hanem valamelyik alkalmazott, de gyors iramban rögzítettük a dolgokat írásban és ment a rendelés. Úgy kell nekik.... kellett nekik bennünket kitúrni....

Na, azért, hogy legyen valami babás is: 

Voltam terheléses cukor vizsgálaton, tök jó lett, még az IR-em is. A vérképem már nem ennyire, kicsit vérszegény vagyok, de ez még belefér. Engedélyeztek egy kis vörösbort. 

Volt továbbá AFP vérvétel és UH is. Sajnos a nemüket most sem tudtuk meg, viszont megállapítottuk, hogy nagyon aktívak voltak. Különösen a kettőjüket elválasztó burkot rugdosták. Még sajnos nem érzem őket, de persze ami késik, nem múlik. 

 

3 komment

Címkék: hét ir cukor 16. terheléses afp

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr214475922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Itality 2012.04.28. 08:11:44

már azt hittem, h azért nincs új bejegyzés, mert elfelejtettem belépni.
anyagi helyzet, hát szerencsénk van, h a szülők a babaprojektet 100%-ban támogatják.
A ház csekkjei néha meglepetésekkel teliek, főleg a gáz számla... úgyh meg tudlak érteni!
Erdélyért pedig irigyellek! Mi jövő héten megyünk egy baráti párral Pellérdre, Pécs környékére és nekünk is kb. ennyi. :)

Motyi64 2012.04.28. 11:05:09

Jó hosszú útra vállalkoztál, bár Erdélyért megéri. :)Pihenjetek gyakran útközben! Én csak Szlovákiáig autóztam négy hónapos terhesként, eléggé megviselt.
Úgy látom, senkit se kímélnek az anyagi problémák. Mindig vannak mélypontok, remélem hamarosan kimásztok belőle. :)
Kellemes hétvégét, jó utat kívánok! :)

mestermoni 2012.05.02. 21:33:27

@Itality: Igen, a gáz a leghúzósabb.... de most jön a meleg idő, csapást mérek rájuk, hogy nem fűtök:)

@Motyi64: igen, tényleg hosszú út, de szerencsére nem volt gond. Köszönjük a jókivánságot!
süti beállítások módosítása