2012.09.03.
08:20

Írta: mestermoni

35+1 - rémálmok

Megvolt az első gyerekekkel kapcsolatos rémálmom is. Ma éjjel háromkor arra ébredtem, hogy én nem leszek képes őket megfelelően ellátni: azt sem tudom, milyen rendszerben kell az etetés-pelusozás-altatás trióját csinálni és egyáltalán mi a napirendjük az újszülötteknek? Mit jelent az igény szerinti szoptatás? Egész nap rajtam fognak lógni? És én mikor pihenem ki magam? Képes leszek arra, hogy nulla pihenéssel hisztéria és idegösszeomlás nélkül, üdvözült mosollyal babusgassam őket? 

Ennek megfelelően hajnali háromkor nekiültem a netnek és olvasgattam egy kicsit... mit mondjak, nem nyugodtam meg. 

A hétvégén még kihasználtuk az utolsó nyári hétvégét és bográcsoztunk egyet: K teniszpartnerei jöttek el, a fiúk játszottak egyet utána meg főztünk egy lecsót. Igazából K csinált szinte mindent, én csak mosogattam, de abba is belefáradtam. 

A héten csütörtökig vagyok szabadlábon, csüt. reggel nyolcra kell a terhesambulancián megjelennem a teljes menetfelszereléssel sűrűn hangoztatva, hogy ottalvós jegyem van. Ez az utasítás a doktornőtől, aki a saját újdonsült orvosom felesége. A hétvégén lesz apukám szülinapja nagy bulival, amire nagyon jó lenne eltávozást kapni, de erre majd később kell visszatérni annak függvényében, hogy hogy vagyunk. A barátnőm szerint, amilyen a formám, szombaton fogk szülni buli helyett. 

Egyenlőre jól vagyok, persze hamar elfáradok és egyre jobban vizesedik a kezem és a lábam. Most már mindkét kezem zsibbad, de az utóbbi napokban már legalább nem fáj. Az is valami...

Tegnap összerántottam az 1. számú kórházi cuccot és a 2. számút félig. A legnagyobb dilemma a 3-as számú, a hazatérő holmi. A babáké oké, a húgomtól kaptunk nagyon édes kis holmikat, még azt kell kiegészíteni kis sapival, kesztyűvel és a takarókkal. Az én hazatérő cuccom erősen kérdőjeles: egyáltalán mekkora leszek amikor hazajövök? Terhes-cucc kell még, vagy már bele fogok férni az eredeti holmijaimba? Milyen lesz az idő? Ezt nem lehet K-ra bízni... részben az én gardrób-kupimban nem könnyű bármit megtalálni részben pedig attól tartok, hogy valami rejtői kombinációt fog hozni (gemkapcsot, lakktáskát és teniszütőt). 

Kis kitérő, de ide kapcsolódik: a húgom váratlanul kórházba került valamilyen derékbecsípődéssel. Mentő vitte be, nem volt lehetőség összecsomagolni. A sógorom később utána vitte a holmiját, a következőket: sötétkék kiskosztümöt, harisnyanadrágot valamint a tornacuccát. Szép kombináció volt. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr734748547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etama75 2012.09.03. 11:46:09

Az összes aggodalmadat megértem, de hidd el, menni fog. Persze nem lesz könnyű, de akkor gondolj arra, hogy ripsz-ropsz 18 évesek lesznek, és nem fognak örökké bömbölni (én csak tudom :-) ).
A tesódhoz bevitt holmin jót derültem. :-D

mestermoni 2012.09.04. 08:57:11

Köszi, Etama! Észben tartom:) A sógoromnak azóta is volt néhány csomagolási gyöngyszeme:)

Itality 2012.09.04. 12:00:08

szia,

hát pihenni tuti nem fogsz tudni, de talán lesz segítőd és akkor. Nekem most mondták az anyukák, h pihenjek, de mondom előre nem tudok pihenni!
Bízok abban, h a szülők lelkesedése nem fog alább hagyni, és míg ők tologatják, addig talán tudok pihenni is.
A többi sztem, meg ösztönből fog jönni.
És gondolj arra is, h mennyit küzdöttél értük és hogy fogsz örülni, ha már ott bömbölnek neked. :)

én kb. olyat raknék be, amit lehet szabályozni, mármint nadrág ügyileg!

Hivatlan · http://pillangohatas.blogspot.com 2012.09.13. 18:40:55

Te jó ég! Már ennyi az idő? Mostanában ritkán járok blogokban. Lehet, hogy már négyen vagytok? :)
Nagy-nagy ölelés!

Hivatlan · http://pillangohatas.blogspot.com 2012.09.13. 18:42:12

@Hivatlan: Jaj, látom, még csak (kór)házi őrizetben vagy. :)

mestermoni 2012.09.15. 10:10:36

@Hivatlan: Köszi szépen! Még mindig egyben:(
süti beállítások módosítása