2012.04.15.
19:19

Írta: mestermoni

15+0

 Borzasztó fejfájásom van már három napja.... pénteken bevettem egy algopyrint, persze nagyon rossz lelkiismerettel, de tegnap és ma tűrtem. Olyan jó lenne végre egy hét időjárásváltozás nélkül...

Ami viszont ma megmelengette a szívemet: felléptem az egészségpénztári oldalunkra és már láttam a törzsadatok között, hogy regisztrálták a babáinkat. Olyan fura volt leírva látni... ez ebben az esetben azt jelenti, hogy majd babápolási dolgokat is vásárolhatunk a kártyával. 

Tegnap beszereztük a szokásos helyen a szokásos muskátlikat. Mire odaértem, a húgomék és az anyu már eljöttek, de leadták a drótot, hogy babát várok, így ott már nagy rendezkedés volt, mindenkinek szóltak, hogy nem nyúlhatok semmihez, mert kismama vagyok:) Mondtam, hogy azért nem vagyok cukorból, de hajthatatlanok voltak. 

Tegnap és ma délelőtt elültettük K-nál a virágokat, az enyémeket egyenlőre csak hazahoztam, majd talán kedden hozzájuk jutok. Viszont nagyon büszke vagyok magamra, mert kicseréltem a kerti a csapot, összeállítottam és kipróbáltam az öntözőt. Ez nekem mára elég is volt.... Most eszem egy kis pennét, azután eldőlök, főleg, hogy holnap korán kell kelnem a terheléses cukorhoz. 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bodzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr824447509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása